onsdag, november 22, 2006

Alice bästa just nu!

Bästa skiva: Justin Timberlake "Future sex/lovesounds"

Bästa doft: Nya macintoshar, (datorer, ni vet) luktar så gott när de är nya...

Bästa tv: Greys Anotomi, jag dog nästan förra tisdagen, så j*vla spännande

Bästa plagg: min guldiga väska från bikbok

Bästa maträtt: sushi!

Bästa djur: apor, det hade jag varit ifall jag inte varit människa!

Bästa färg: gräddvit, så himla jävla grymmigt är det!

Bästa mönster: hundtandsmönstrat


värsta saken: alla fula bilar, våran gråa omgivning (varför finns det inte ett enda rosa hus? förutom de deprimerande murarna utanför skolan förstås..)

lite om mig!/alice

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag kan trösta dig med att det finns rosa hus. Jag har sett tre stycken. Varav en var en stor betongklump de kallade skola, men i alla fall. Den var rosa. :)

Anonym sa...

men hallå! har jag förstått rätt bor ni väl i masthugget?? Gå upp på typ eldaregatan (nästan uppe vid ödledammen i slottskogen). Där tror jag det finns minst ett rosa hus. Om jag minns rätt. Då blir man ju glad!
Fast min fd. bästis bodde i ett rosa hus, ändå var hon dumihuve, så det är ingen garanti för godhet liksom.

Grym blogg ni har förresten!! Keep on!

Hamela sa...

ja nya datorer luktar så gott!