söndag, november 12, 2006

Drömköp (kommer aldrig hitta den) :(

(alice) När jag vaknar på morgonen vill jag ta på mig en body med vantar och strumpor och rånarluva inbyggda, så bara ansiktet syns. Det är så kallt! Det känns som det här är det kallaste vintern sen jag föddes, jag var inte förberedd alls på vintern. I sommras tänkte jag: Jag älskar sommaren! men vintern blir nog ändå inte så himla farlig, det är väl bara att ta på sig dunjackan igen som vanligt.... Jag är så lättlurad, vädergudarna har lurat mig igen. Tillbaka till heltäckande body: Varför har ingen kommit på att man kan göra det? Det finns ju overaller till småbarn men inte till vuxna, som sagt mitt drömköp just nu:
En heltäckande body av trikå helst mörkblå med långa ben och långa armar så den korvar sig, och den ska sitta tight men den får inte sitta åt. tänk om den finns någonstanns långt bort i världens ände.......



krävande Alice.

1 kommentar:

Anonym sa...

jag vill också ha en heltäckande body