måndag, november 20, 2006

måndagens outfit


Idag är det nytt tema: Högtider och idag är det midsommar!!!!
Alice har på sig klänning som hon färgat själv och en massa strumpbyxor i lager på lager..
Ella har på sig sin lillasysters klänning, en tjol (titta ner), och en plastblommekrans.
Idag var verkligen en kul dag att ha midsommar på (ironi...), men imorgon är det jultema så då blir vi varma igen.
Idag var vi tillochmed ute och badade i vattenpölar, då blev alice pappa lite sur...


Den här tjolen är Ellas!
Hon hittade den på bikbok, men den är av märket Fornarina och skulle kostat 1000 kr, men var nedsatt till 350 ungefär..
Den är så fin att vi bara måste visa den!


get inspired/utterungarna

5 kommentarer:

Lisa sa...

Hej Utterungarna - fy farao vilken cool blogg ni har! Jag blir helt lycklig av den. Jag skulle jättegärna vilja ha kontakt med er och skriva om er blogg i tidningen som jag jobbar på (Barnens Bokklubbs tidning "Läseposten"). Snälla, mejla till mig eller lämna er egen mejladress så jag kan berätta mer! Min mejl är: lisa.bjarbo@barnensbokklubb.se
Hoppas ni hör av er, och så klart fortsätter skriva bra på bloggen!

Anonym sa...

Ja fy 17 vad bra ni är!! Bästa bloggen!! Respekt respekt.

Anonym sa...

Ännu en stor beundrare! Fattar inte att ni är så unga, ni skriver som vuxna som skriver som 12-åringar. Det är en komplimang. Kram

Anonym sa...

Ja, det är verkligen en jättehärlig blogg ni gör!! Fortsätt så!!

Anonym sa...

Jag hittade er blogg via lisas blogg och den gjorde mig så glad att jag sparat den som bokmärke nu! :)