tisdag, november 14, 2006

skräckfilmsskräck


(alice) Jag har en liten fobi.. jag är rädd för skräckfilmer, häromveckan (ett ord?) var jag på bio med min kompis Ange och hennes pappa. I början av visningen brukar det ju vara trailers, just denna dag var det en trailer för The Grudge 2... Asså fan, jag kunde inte låta bli att titta, jag kunde bara inte, fast än jag visste att jag inte skulle kunna gå någon stanns utan att bli förföljd av den där lilla pojken... jag hade ju förstås rätt också, så en dag letade jag upp bioannonsen och rev sönder den.
Jag var så jävla sur på den som hade bestämt att sätta den trailern där framför mina ögon, jag vill inte se så hemska saker..
Jag vet att det inte är på riktigt och så, men en vecka senare kunde jag bara inte låta bli att läsa en artikel om regisören. The grudge utspelar sig väl typ vid ett hus, det huset var regisörens hus när han var liten och han hade då sett pojken vid slutet av sin trappa PÅ RIKTIGT! Jag låter som en liten gnällspik men jävla filmbolag eller vem det nu är som visar sånt här:
JAG VILL INTE VETA!
jag tror ju på sånt där övernaturligt......

PS bilden är Ella som vi har mixtrat med lite, HEHE

Inga kommentarer: