söndag, december 17, 2006

bakdag


(alice) idag har vi haft bakdag hemma, vi har bakat pepparkakor och rulltårta till skolans julmarknad!!!
först gick vi och handlade, vi gick till 3 affärer innan vi hittade färdig pepparkaksdeg. Det var meningen att vi skulle göra en pyramid som pepparkakshus, men när vi tagit ut bitarna ur ugnen så stelnade de aldrig. De är fortfarande mjuka, vi får väl vänta tills imorrn... Rulltårtan funkade iallafall, choklad med smörkrämsfyllning...
kommer inte på nåt mer att skriva nu, får väl sova på saken!

den coola utterungen!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hejsan! Jag har precis hittat er blogg, och jag måste säga att ni är dom grymmaste som finns. Ni är lätt mina nya idoler! Jag önskar att jag vågade vara så där cool när jag var i er ålder. Jag försöker ta igen det genom att vara cool nu när jag är 26, men ni slår mig med hästlängder. Era klädteman är ju helt underbara.