måndag, december 11, 2006

Its a beutiful day...

(alice)Idag är nog en av de bästa dagarna hittils i höst.
I skolan har vi först idrott, ganska kul, gillar att röra på mig. Sen NO, kan vara roligt, beror på läraren. Sen har jag textil, jag ska virka WOOHOO!!!

Efter skolan ska jag till Ella och ha förtidig julafton haha (ännu ondskefullare skratt). Det ska bli kul, vi är åtta tjejer som ska dela ut klappar. Fast jag och Ella ska inte byta klappar, vi ska träffas på julafton i stället.

Sedan hem till Greys Anatomi, hahahahahahahahahahaha (ett till ondskefullt skratt).

ett minus är då vädret, bara grått hela tiden. Känns nästan som man är vaken på natten och sover på dagen. Det är så mörkt, men jag ska inte klaga, tänk på de i t.ex. luleå. Mörkt hela tiden... jag skulle inte kunna sova på nätterna om jag bodde där...

måste gå till skolan nu/den coola utterungen

Inga kommentarer: