fredag, december 22, 2006

läskigt test

Här kommer ett litet roligt test....ganska otroligt!

det Tar ett par minuter för denna lek, den är rätt mystisk...fattar inte hur det går till........... En liten lek som kan avslöja mycket!
Vi kan programmera din hjärna...

Följ instruktionerna så snabbt som möjligt, men läs inte vidare på nästa fråga innan du svarat på den föregående.

Du behöver inte skriva ner svaren, bara svara i huvudet och gå vidare till nästa fråga.

Hur mycket är:

12+18






















RIKTIGT, 30.

3+56







































RÄTT 59

89+2


































YES YES 91

12+53





























JAJEMÄN! 65

75+26

































RÄTT IGEN 101

25+52



























JOPP 77

63+32

























ALLDELES RIKTIGT 95

Vi vet! Matematik är hårt arbete, men det betalar sig!!!!
Kom igen, ett par till...

123+5



























KORREKT 128

111+222+333?










Fick du det till 666? Rätt!!!

SNABBT NU! TÄNK PÅ ETT VERKTYG OCH PÅ EN FÄRG!





























LITE LÄNGRE NED

















BARA LITE TILL...






Du har tänkt på en HAMMARE och RÖD, inte sant???

Om du inte har tänkt på en röd hammare, är du bland de 2% som har en
annorlunda (onormal) hjärna

98% tänker på en hammare och röd, när de utför denna uppgift.
Hur coolt som helst eller hur!!?
pussar/utterungarna

12 kommentarer:

Anonym sa...

Haha, sicken grej! Jag tänkte visserligen på en hammare o rosa, finns det inte nån procent för sådana som är halvnormala? :)

Anonym sa...

Min hammare var blå.

Anonym sa...

shit vad läskigt!

Anonym sa...

jätteläskigt ju, fattar inte hur man kan koppla ihop frågorna med mattetalen...

Alice&Ella sa...

man värmer väl upp hjärnan på nåt sätt...

Anonym sa...

jag tänkte på en svart rörtång! men jag måste erkänna att jag funderade hammare men tänkte att det va tråkigt och valde rörtång.

Anonym sa...

jag fick en röd såg!

Anonym sa...

wow vad coolt! Jag tänkte röd hammare!

Anonym sa...

jag fick en rosa såg. jag vill hellre ha en röd hammare! :(

Anonym sa...

vaaaa?!! jag blev faktiskt ärligt förvånad när jag såg att det stod "röd hammare" dvs precis det jag tänkte på.

Anonym sa...

Läskigt

Anonym sa...

Gul Skiftnyckel...