onsdag, december 13, 2006

min keramikbäbis



(alice)
Den här har jag gjort på keramik-slöjden, det är en bäbis. Jag har arbetat med den jättelänge, var tvungen att gröpa ur ryggen och bakhuvudet för att den inte skulle spricka. När våran lärare sa att den hade hållit när han brännt, blev jag jättegla!!! Trodde inte att den skulle hålla... WoooHooo!!!!

Fick ett par converse i presentkalendern, kostade 80 kr på second hand! det fattades ett skosnöre men det fixade jag lätt (för jag har så mycket talang i att lösa sko problem, tejpade ihop mina skor en gång när det regnade).

förresten... GRATTIS MAMMA PÅ FÖDELSEDAGEN, PUSS!

/den coola utterungen!!!

7 kommentarer:

Anonym sa...

gah nu blir jag nyfiken. är ni silverbullit-barn?

Anonym sa...

Vilken snygg keramikbebis! Du verkar ha talang för det mesta. Allt från skotejpning till keramik och fantasifulla outfits och frisyrer! Och det är säkert bara ett urval av allt.

Alice&Ella sa...

Cherry: ja, fast bara Ella är ett silverbullitbarn

Karin: Tack! jag försöker dela med mig av min kreativitet till alla, så andra blir inspirerade (det lät som jag var gud eller nåt när jag skrev denna kommentar, men det det är så jag tänker)...

Anonym sa...

vilken söt! duktiga du! men, nu när jag tjuvläser bland kommentarer. Vad är silverbullitbarn?? Och jo, har försökt att googla... :/

Anonym sa...

ett silverbullit-barn är ett barn som har en förälder som är medlem i bandet silverbullit.

mycket fin keramikbaby! benen ser så bäbisaktiga ut.

Alice&Ella sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Alice&Ella sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.