tisdag, december 26, 2006

vårtermins-shoppa!

(alice) detta är det jag ska köpa till vårterminen för mina 800 kronor som jag sparat ihop:
blåa jeans från HM, 200 kr
grön väska som jag redan köpt, 100 kr
sen ska jag shoppa loss lite på topshop eller gina tricot...
Fast jag undrar lite när jag ska gå ut och köpa det, jag behöver egentligen brallor till nyår, men jag vill inte gå ut i mellandagsrean. Det är nästan självmord att ge sig ut i nordstan så här års.

på HM fanns jätte fina grejer: hundtandsmönstrade benvärmare (köpte faktist dem, rea, 30 kr!), tjocka diadem i orange eller turkos, gråblåa handskar med vita prickar (fast de var skitsmå, kunde inte röra på handen), t-shirt med regnbågar och moln på..
BUHU! jag vill ha alla kläder på topshop, HM och gina tricot just nu... (jag å Ella kan dela på dem, hehe)...

Idag har jag shoppat lite för min hundralapp som jag fick i julklapp! En Elle från USA, den är bra men inte lika bra som den brittiska Elle... hundtandsmönstrade benvärmare... Och grön väska som matchar min gröna mössa, only 700 to go...

den coola utterungen

Inga kommentarer: