söndag, mars 25, 2007

dumma vuxna!

(alice) Jag är jätteförbannad på alla åldergränser på konserter!!! Den 18/4 spelar Emmon på henriksberg och jag får inte gå för att jag är för liten! Måste verkligen vuxna dricka öl på konserter? Man kommer väl för att njuta av musiken, eller hur? aja, drick eran öl då, men bara så ni vet så får inte en viss utterunge se Emmon bara för att ni dricker! Det finns massa konserter jag inte kommer få se bara för att de serverar alkohol... Det är jättetaskigt!
Jag får väl hoppas på att jag ska gå på arvikafestivalen, Emmon spelar där i sommar... Hoppas ni alkoholförsäljare och barnförbjudare har RIKTIGT dåligt samvete nu!
Jag känner mig otroligt diskrimminerad!

3 kommentarer:

Peter Hainer sa...

Amen

Anonym sa...

Om du ringer till spelstället i förväg och förklarar så kanske du kan få komma in ändå.. Det är värt ett försök.

Alice&Ella sa...

tack för tipset, men det har vi faktiskt redan gjort :/