onsdag, mars 21, 2007

harmoni


(alice) sitter ute på balkongen i vårvädret... jättemysigt... Det har varit en bra dag idag, harmonisk...
Först kom jag till skolan hade svenska, det var lite mellantrist men okej... Sen hade jag franska, men vi hade ingen franska. Vi skrev en text om Göteborg som våran franskalärare sen skulle översätta till franska, hrm.
Sen hade jag bild. Där har jag börjat göra ett dockhus typ. Jag ska tapetsera och möblera! Det ska bli jättekul, jag måste bara bygga själva huset först... Sen när jag kom hem skrev jag önskelistan till min födelsedag (scannar in den sen ikväll!), jag fyller år 13/4 nämligen! Nu sitter jag ju på balkongen, men senare kl. 5 ska jag träffa mamma och gå på vernisage med henne! sen ska vi hämta bror på brakedancen. Sen ikväll är det greys anatomi! yey!

bild: jag sitter ute på balkongen med vårljuset i ansiktet. Men jag kom inte på föränn senare att min tröja var ut-och-in hehe

3 kommentarer:

god_knows sa...

Det ser härligt ut... Men det var INTE varmt idag, kan jag, Ange och Ludde konstatera....

// Alice icke S

Welcome to the empire sa...

Vilken härlig blogg ni har ;)

Grey's är det bästa!

Alice&Ella sa...

god_knows: asså nu på våren är det typ varmt från två till halv fyra sen blir det kallt... hmm

_@/: tack! ja erkänn, greys äger!