söndag, mars 18, 2007

Helg

Hello hello (Ella), det har varit en väldigt trevlig helg.

I fredags var vi hemma hos Olivia och sov över, vi såg Little miss sunshine, den var jättebra, SE DEN, och så satt vi på Olivias golv och pärlade armband och gjorde örhängen. När vi skulle sova (på golvet i vardagsrummet) så såg vi på en till film, fast vi var väldigt trött så vi hängde inte med så mycket... hihi.

På lördag morgon, när Alice fortfarande sov, låg Ella och Olivia och lyssnade på Harry Potter-hörbok och frukosten var mycket god med mycket god marmelad och mycket gott bröd. Sedan gick vi på en vernissage på röda sten med Ella´s mamma och Alice´s mamma och kollade. Efter det åkte vi hem till Alice och hämtade presenter till mig och Olivia, JÄTTEFINA barbapapafigurer som Alice gjort i keramiken!! Jag fick en barbafin och Olivia en barbabok. Sedan gick jag och Olivia och köpte dipp och lite godis, hehe. Vi gick hem till mig och lyssnade på Harry Potter-hörbok.
På kvällen gick jag på grekisk 40-årsfest, jag och några mindre barn lekte pantgömme och jage genom hela lokalen. Senare på kvällen kom min kompis Ida och vi (som var väldigt sockerspeedade) satt och "skrev" våran msn-adress på servetter med en gaffel och frågade gång på gång:
- Ser du vad det här är för bokstav, ser du det? ser du det? .... Det är ett b.
Det var två tangodansare som var där och dansade, de var jätteduktiga.
Tyvärr kunde jag inte ta några bilder för min mobil hade laddat ur :(

Idag (söndag då) så har jag varit hemma hos Alice och vi gick till Azaleadalen och ... ja, det var väl det.

Hoppsan hejsan !!/ Ellson

Inga kommentarer: