torsdag, mars 29, 2007

konsertönskelista

(alice) JAG VILL, JAG VILL, JAG VILL!!!

Way out west
Underbar festival i slottskogen. Primal Scream, Lilly Allen, Lady Sovereign och The Hives hör till dem som jag allra helst vill se, men vill se alla band på konserten. biljetterna släpps 3/4

Pier Pressure
Rockfestival nere på frihamnspiren. Där spelar my chemical romance, Avril Lavinge, Mando diao och sugarplum fairy. JAG VILL GÅ!!! Min kompis Axel ska gå, han är MCR-fan, bigtime. Idag tog han en Pier Pressure-affisch, sen satt han och beundrade den på lunchen. hehe... kostar 570:- *sparar*

Fast egentligen vill jag gå på alla konserter, nästan alla i alla fall... Mitt problem är att jag inte kommer in på de flesta ställena... och kostnaderna då...

mycket kärlek! / alice

1 kommentar:

Fanny slash Amanda sa...

det är så störande med alla åldersgränser!!

får väl gå på nån Bamseshow istället då då, där kommer jag nog in! iaf, hehe
amanda