torsdag, mars 22, 2007

minilistan

en liten jobbig lista, gjord av Alice, snodd av turbotrollet.

Jag är den enda i hela världen som inte: kommer på något bra att svara på denna frågan.
En kändis jag skulle vilja ta en fika med: Ella, Ella är nästan en kändis, kan vi låtsas...
En kändis jag skulle vilja sitta brevid i en begochdalbanevagn: Gustav Norén (sångaren i mando diao)
Om jag var tvungen att välja mellan tv och musik: lätt musik!
En maträtt som jag var tvungen att äta varje dag under hela mitt liv: Pappas köttbullar med lingonsylt... Min favoritmat är sushi men det tröttnar man lätt på...

3 kommentarer:

god_knows sa...

Himmels Helvete vad roligt det skulle vara att åka bergochdahlbana med ustaf Norén!!!!
Jag paxar honom först...
Från Alice

god_knows sa...

Jag menar Gustaf

Alice&Ella sa...

Ja jag Gustav verkar en sån kul person att träffa av slumpen... :D