onsdag, april 18, 2007

Alice onsdagens outfit


<---- Idag har Jag haft Emmontema!!!

Och nu ska jag gå och se Emmon på wonderlandfestivals!!! Emmons typ tour manager pratade med pappa och pappa fixade in mig och pappa gratis!!! (pappappappappapapappa)

Jag har precis hämtat brosh från dansforum, fick en sån j*vla lust att börja battla igen med August och Ella. Vi gjorde det typ varje dag förra året... Aja men min Emmonoutfit är högt upp, kvällsoutfit är den mittersta bilden och min sminkning för båda tillfällena är längst ner!

walla brosh!

update: haha texten blev ju typ oläslig hahaha

3 kommentarer:

Anonym sa...

åh fan vad ni är coola! jag önskar att jag var så där personlig som ni verkar va när jag var 13 år. när jag var så gammal såg alla likadana ut i jazzbyxor (haha) och battla! vem fan visste vad det var då liksom?!

Anonym sa...

Jättesöt klänning!! Och leggings/jeansen(?) är också tuffa! vart har du köpt det? klänningen assåå ? :) kram

Alice&Ella sa...

hehe, gina tricot, 200 kr