torsdag, april 26, 2007

Herr Book är hemma!


(alice) Nu är datorn hemma så jag ska sammanfatta onsdag till fredag!

Onsdag: En helt vanlig dag, kommer knappt ihåg vad som hände.

Torsdag: På morgonen åkte jag ner till friidrottens hus, idrottsdag... Jag fick reda på att jag faktiskt suger på friidrott, kom aldrig över ribban... Efter skolan åkte jag och Axel ner till stan, vi gick till shock. Där köpte Axel ett treradigt pyramidnitbälte, och ett tvåradigt med svarta pyramidnitar och röd bakgrund...

Fredag: Just nu sitter jag här och är hungrig, ska äta frukost. På NO´n idag ska vi disekera daggmaskar, yey... Efter skolan ska jag och mamma köpa pärlor, sen ikväll ska vi ha pärlkväll, myys!

Ses i eftermiddag!

2 kommentarer:

Solrosen sa...

ok. Låter som en bra dag=)

Alice&Ella sa...

Ja, det blir/blev det