onsdag, april 18, 2007

tjejsnack v. 16

Gjort av Alice

Veckans frågor

Snacks och snask

·Chips eller godis?
Godis har mycket mer variation men chips är så gott ibland... Godis...

·Absouta favoritgodiset?
Oj... Det är nog såna där choklad-sprit-sockerkaramellerna, jag har nog rätt vuxen smak

·Lösgodis eller påse?
lösgodis, fast jag blir alltid nervös att jag har tagit för mycket, att pengarna inte räcker. Man vet ju aldrig hur mycket det blir
för än man står vid kassan...

·Lakrits, sött, salt eller syrligt?
Lakrits och choklad...

·Favoritsnackset?
öh... Chips... Trooor jag... Jag äter inte så mycket snacks...

3 kommentarer:

turbotrollet sa...

Åhh, lakrits och choklad är oxå mina favoriter! :D

god_knows sa...

ÅÅÅÅÅHHHHH!!!! SPRIIITGODISSSS! vet precis vikka du menaar! GODDAMM goda är dom!!!

Alice&Ella sa...

så shitans gott