onsdag, maj 16, 2007

Alice onsdagens outfit


Jag har på mig brors mjukisbyxor, rosametallic tights, svarta strumpor, silverbody och munkjacka från Kropp&hälsa-tidningen...

Ikväll ska jag åka hem till Angelica och sova över för i morgon ska jag till Öland! Kommer tillbaka på söndag... Så Ella, ta hand om läsarna nu!
Vi ska hjälpa Angelicas mamma som ska öppna en butik där. Dessutom ska ludde följa med!



Liten ängel vid namn Ludde!

Jag lyssnar just nu på Monitor med Siouxie and the banshees... Jag ska lyssna MYCKET på siouxie har jag bestämt mig för...

6 kommentarer:

Frida Berntson sa...

Ni är coola :>

Fanny slash Amanda sa...

är du och din brorsa nästan jämngamla eller? det är coolt att kunna låna varndras saker, fast tyvärr kan inte jag det, eftersom min syrra har för små grejer för mig ;(
hehe, lånar han dina saker?
typ en rosa kjol, skulle vara rätt coolt i så fall!! haha

amanda

Alice&Ella sa...

Fridamedia: tackar tackar!

fanny slash amanda: Alice och August är 13 och 10 år, så det är inte en jättestor skillnad.. August brukar faktiskt låna precis en kort rosa kjol, den så kallade "partykjolen" men han har dock aldrig gått ut med den på sig. XD

//Ella

god_knows sa...

Gud va jag längtar efter er alla!!! Puss på er Ella och Alice<33

//alva

Solrosen sa...

vilken gullig liten Ludde!
Låter kul att hjälpa till med att öppna en affär=D

Getterna sa...

Jag va oxå på öland från tors-sön! I Byxelkrok :P