fredag, maj 25, 2007

Dagens allt

(alice)
Dagens outfit:



Stor Ilosaarirock t-shirt, cheap mondays och strumpor från topshop.

Dagens stilikon:



Angelica ser apsnygg ut i baggyjeans!

Dagens händelser:
Slutade skolan kl 13. Då gick vi hem till Oliva och såg på Tjenare Kungen. Med vi menar jag: Olivia, Alice, Jag, Axel, Alva, Irma, Linus och Angelica.
Kl 15 gick vi hem till våran fröken Sarah och hälsade på hennes bäbis Irma! Vi har haft Sarah sen 1an, så vi saknar henne verkligen nu när hon är mammaledig.
Sen efter det gick jag och Axel till shock och köpte ett nitarmband till hans kompis. Sen gick jag hem och började blogga om min dag!

Dagens låt: Haft så mycket i huvudet så ingen låt har utmärkt sig extra... Men det får nog bli Cigarettesmoke med Arctic Monkeys, sjöng ganska mycket på den idag.

Dagens bajs: Att jag kommer vara helt ensam ikväll, mamma, pappa och August ska ut och jag får väl sitta hemma och ja... sitta vid datorn. Fast i och för sig är det kanske mysigt att vara ensam...

Dagens YEY: Att way out west kostar 1030 :- för ungdomar!

Dagens aj: Att jag har en finne inuti näsborren, gör så ont att jag inte kan röra näsan...

Walla brosh!

Inga kommentarer: