fredag, maj 11, 2007

Darling, i´m home!!

BAJS BAJS BAJS BAJS, mitt internet bajsar på sig, så jag har igentligen redan skrivit det här inlägget. jag var precis klar, då bestämde sig internet explorer sig för att det var nåt fel och tog bort alla internetfönster...... BAJSKORV i ***

Jaja, nu är jag hemma från klassresan!! Jag tar det kortfattat från början:
När vi kom dit skulle vi packa in våra saker i stugorna, sedan gjorde jag och några andra lunch. Vi åt otroligt mycket mat hela resan..
Vi försökte ha någon slags fets på kvällen, men det gick inte så bra, för alla gick därifrån.
När vi skulle sova låg jag, Georgia, Olivia, Olivia och Lova uppe tills c.a tre på natten. Några andra blev jättesura på oss för att vi glömmde bort att viska. När vi vaknat på morgonen, vid halv åtta och sjöng grattissånger för Max, som stod utanför fönstret ( han fyller år idag, grattis Max!) blev de ännu mer arga på oss och la sig ute på verandan för att sova istället, fast det funkade nog inte så bra..
Vi gjorde inte så mycket på fredagen, förutom att leka sanning eller konsekvens ( jag vet, moget, men det var faktiskt jätteroligt!). Vi gjorde lite olika "aktiviteter" som olika grupper fixat.
Efter det åkte vi hem, på båten och spårvagnen pratade vi en massa om ingenting..
När jag kom hem hade typ alla loggat in på msn, haha.
Klassresan var för kort, snyft..

Kolla in den här, den är sååå häftig, rent ut sagt stentuff.

tjofaderittan!

Inga kommentarer: