onsdag, maj 23, 2007

Todaaay!!!!


Idag har jag och Ebba flummat runt vid Stigbergstorget... Vi gick med Max och Filip, två killar i min klass, ned till Stigbergstorget, sen skulle de köpa glass, men vi hade inga pengar... Fast efter en stund satt vi utanför Time, då fick vi lite pengar av Max o Filip, så vi köpte var sin glass osså, mums

Sen skulle de gå hem till Filip, så jag och Ebba tänkte gå till Sjöfartsmuséet, men det var en sur gubbe där.. Så vi stod och kollade på havet en stund, tills det blev för blåsigt och kallt. Sen kom vi in på Filips gård, vi satt där ett tag, och kollade på alla som gick förbi och tog kort med min mobil, hehe.. När vi tröttnat gick vi hem till Alice och flummmmade lite mer. Vi hoppade hage och Kollade på Google earth...

Bilden: Ebbas fötter på Filips gård
TRevlig ONsDag för er AlLa PuSSguRkorR

1 kommentar:

Anonym sa...

är inte världens bästa på att kommentera här men nu är det dags--döm av min förvåning när jag på en liten tur på öland i helgen ser en tjej som jag tycker mig känna igen på gågatan i borgholm =) Kikade här i bloggen när jag kommit hem och la ihop ett och ett hehe...fortsätt köra ert eget race tjejer ni är tuffast! =D