fredag, juni 01, 2007

Lugg!


Yey för att Alice klippt lugg!

13 kommentarer:

Anonym sa...

ååh vad snyggt! du passar perfekt i sån frisyr!!

Anonym sa...

Fint :D

Solrosen sa...

Underbart;D

Alice&Ella sa...

Oh jag är så stolt över mig själv!

alice sa...

jätte snyggt, jag såg dej igår när du satt vid en vägg i arkaden (vi var på klass-resa i gbg) men då såg jag inte att du klippt dej ;P iaf var det super snyggt!

Alice&Ella sa...

Var det utanför topshop? haha varför hälsade du inte? jag kunde ha gett dig en autograf hahahahaha!

alice sa...

jag vet inte vrf :P men vi var stressade får vi skulle med ett tåg och vi hitta inte nordstan där vi skulle möta vår klass, haha

Alice&Ella sa...

Ja okej.
Nordstan? hehe sååå svårt att hitta :P

Anonym sa...

Jättesnyggt!

Alice&Ella sa...

massa tack!!

Fanny slash Amanda sa...

supersnyggt!
Det ser nästan ut som om du har färgat det mörkare, men det kanske bara är det i det ljuset..

StarShip sa...

Gud, ditt här är jätte fint, Om du tröttnar på det så skulle jag mer än gärna ta över det!

Alice&Ella sa...

Men våra hår är ganska lika tycker jag, vi är faktiskt jättesnygga!