fredag, november 24, 2006

Ellas bästa just nu



bästa artisterna: the knife, robbie williams & gnarls barkley.

bästa doft: saltvatten och citron.

bästa känslan: julkänsla! mmm.........

godaste maten: sushi, är nu och kommer allttid att vara.

bästa filmen: phoneboth

bästa plagg: mina gråa legins från gina tricot.

bästa färg: gul!!! så grym färg.

bästa djur: apa, ett djur jag kan identifiera mig med.

bästa mönster: prickigt.

värsta saken: rasism & homofobi!

enjoy/den underbara utterungen

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag tycker att eran blogg är jätte cool och att ni hinner uppdatera bloggen hela tiden är otroligt.
Jag känner själv er personligen och ni är jätte grymma.
Jag har blivit inspererad och tänker själv göra en egen blogg. KRAM FANNY!!!!!!!!

Alice&Ella sa...

fanny! du är underbar!!!
vi tänker lätt kolla in din blogg när den kommer.
tusen pussar,ses på måndag!