tisdag, november 28, 2006

konfetti av tankar 2

(alice) Oj, jag och Ella har inte varit riktigt flitiga bloggare hela tiden, SORRY!
Det beror på att jag och min lillebror har datorn varannan dag, jag på måndag, han på tisdag O.S.V. därför har jag inte kunnat posta hela tiden och Ella har inte bredband...
Vi har ju inte heller publicerat dagens outfit varje dag, det är för att ibland misslyckas vi förfärligt med att se ut som t.ex. halloweenmonster och spöken...

Glada nyheter!
snart är det jul och christmas is all around... mysig belysning, god lukt, SNÖN och julklapparna förstås då (hihi).
Men på snön tvekade jag lite innan jag skrev det, kommer det bli nån snö i år? det är nog den förbannerliga växthuseffektens fel... (jag skriver för mycket: punkt, punkt, punkt).

Detta är en lite mesig hemsida som jag blev medlem i, jag heter lille_carl om ni vill se mitt album (ni fattar om ni kollar in den)

  • stardoll.com
  • 6 kommentarer:

    Maria sa...

    Tjena tjejjer! Jag gillar er blogg och har länkat till den i min länklista! You girls rock!

    Anonym sa...

    Ni är så bäst att det inte ens går att förklara. Jag saknar ord!

    turbotrollet sa...

    Tack för länkningen brudar! Ni har en helt unik blogg, och det gillar jag skarpt! Men jag har länge varit nyfiken på.. hur gamla är ni? x)

    Anonym sa...

    varför går det inte att kommentera de nya inläggen?

    Alice&Ella sa...

    svar cherry
    ingen aning, men vi ska försöka fixa det snart!

    svar turbotrollet
    12 år förstås!

    turbotrollet sa...

    Wow. Trodde ni var äldre, iaf 14. =D