lördag, maj 26, 2007

Hammarkullefestival + Kallebäck


(alice) Idag har jag varit på hammarkullefestivalen och fått ett intryck om Kallebäck.

Hammarkullefestivalen är ju bajskul men så fullpackad med folk så jag får klaustrofobi... Maten är bara så god! det var bara det som jag slösade pengar på idag. Jag menar, var kan man få tag på såna där chilenska friterade saker med florsocker på? Så jävla gott är det! (På bilden!!!)

Mitt intryck av Kallebäck är bra! Sommrigt och grönt och frächt. Dessutom ligger Arlafabriken där, väldigt sommarfrächt. Vid fabriken ligger det gator som smörgatan, mejerigatan, gräddgatan, gräddfilen osv.

mys!

Lyssnar just nu på The Greatest Hit med Annie, väldigt bra discomusik från norge... Har gjort hiten "chewing gum"!

1 kommentar:

StarShip sa...

ÅÅh låter jätte skoj!

- Jag vill bo på gräddfilen! ^^ <3