söndag, maj 27, 2007

(Ella) Jag har totalt struntat i att blogga den här helgen.. ursäkta. Så här har det varit: Efter det roliga festen (som jag INTE orkar blogga om nu) gick jag och Olivia hem till Ebba och sov över.

Festligt... kolla Greta! (andra från vänster)
Vi var uppe ganska sent och pratade. Vi gjorde små korvar i Ebbas hår. Sedan tog hon upp dem på morgonen...
Före:

Efter:
På lördagen åkte vi inte till Johanna, men jag var upptagen endå. Jag, Fanny, Ebba, Greta, Olivia, Cleo, Filip och Max gick till slottskogen och vandrade omkring. Vi köpte glass och var på plikta. På kvällen var Bella här och vi åt flintastek med potatissallad och sedan godis och hallonsoda, mums. Idag var jag med Fanny Greta och Ebba.. vi satt ute på gården och spelade på Ebbas DS. När Greta gått följde jag och Ebba henne (på cykel) hem. Efter det åkte jag och Ebba till Hemköp och köpte drika och salami...
Det har varit en trevlig helg, men nu är jag väldigt trött och ska fira helgens slut med köttfärssås och Coka cola!

Puss o kram! // EllaPellaLingonFlinga