söndag, maj 27, 2007

Söndag igen...

(alice) Idag har jag varit i Jörlanda och hälsat på Ingemar, Edvin och Malin... Mysig familjedag med boule och god mat... mys...

Imorgon ska jag på någon volvogrej med klassen, ska se en massa projekt med ungdomar från hela världen. Det ska handla om klimat/miljögrejs... Tror jag...

Dessutom är det söndag igen och imorgon börjar sista arbetsveckan! Efter det är det kärleksvecka, en lite speciell vecka som vi bara har i våran konstnärliga skola. Då finns det café och massa mys på skolan och behöver inte arbeta!
Sen veckan efter det ska vi sluta för terminen!

Efter jag suttit vid datorn en stund nu så ska jag och bror spela "Zelda - Windmaker", värsta kuliga spelet som vi snart ska varva!

Jag är lite trött.

2 kommentarer:

Anonym sa...

jaha, det låter kul med kärleks vecka, i min skola(bildochform klass) så har vi en vernissaeg där man får fika, munms

Alice&Ella sa...

Men då går vi i samma skola ju!