fredag, maj 18, 2007

Vuxentest

Väldigt skeptisk mot det här testet, visst jag är inte vuxen, men det säger åt mig att slänga saker jag inte ens har... :

Din ålder borde vara 18.3 enligt Sveriges Vuxenpoängsstyrelse.
Ojdå, ditt test visar att du måste tagga ner lite. Du är lite för mogen för din ålder. Kanske dags att sluta använda ICA-kortet (Ica-kortet?? jag svarade ju att jag inte hade nåt sånt) eller sälja bilen?( jaha, min bil som jag har, då fattar jag, INTE) eller varför inte beställa en resa till Kos?
Tips på saker att göra för att få mindre poäng :

  • Börja drick öl. nej tack

  • Åk till Hultsfred, dvs festivalen, inte staden. Som om jag skulle få det.

  • Flytta ihop med några kompisar. Och överge mina föreldrar vid 12 år? nej tack.

  • Ge dina krukväxter till grannen. neeeej!!

  • Sälj din bil, det är omiljövänligt. VILKEN BIL, bara undrar?

Konstigt test...

9 kommentarer:

Fanny slash Amanda sa...

hahah, jag fick 8.9!
omogen, eller är det nåt fel på mig...?? :s

Amanda
Förresten. Alice har ju ett par skor som hon älskar som har gått sönder? dem har hon köpt på H&M va? för jag var där och det fanns ett par exakt likadana, så om du har små fötter och har storlek 35 så åk ner till Frölunda Torg och köp dem!! Kostar bara 98, dem var på REA
Men snabba dig för det fanns bara ETT par kvar!!
kram amanda

Alice&Ella sa...

Jaa, det testet var bra konstigt... Alice har dock storlek 39 på fötterna, så.. men hon har ju köpt nya jättefina ballerina (hehe det rimmade) nyss XD

Alice&Ella sa...

//Ella förresten

Anonym sa...

jag fick samma resultat (lsuta använd ica kortet osv.) fast jag var 16.3

Fanny slash Amanda sa...

Okej va synd... men dom andra som hon köpte var också jättesnygga!

/mandapanda

Alice&Ella sa...

haha, ja, dt är de!

Solrosen sa...

Jag fick samma resultat som ella. Jag var typ 11.4 eller nåt.
"Du är för mogen för din ålder" hahaXD
"enligt blablabla ska du vara 21.nånting"Okej=/

Alice&Ella sa...

Skulle vara 17 år typ... Men fick samma resultattext... Töntigt test egentligen, man får väl vara så barnslig/mogen som man vill...
//alice

Anonym sa...

jag fick 4,5 hohohooo måste va väldigt omogen :P